Alla Helgons Dag

Ja jag måste ju säga att denna dagen har varit helt perfekt. Den har varit bra. Min lilla go knopp ligger i sin säng, utpumpad, och sover, och jag sitter här med magen som en ballong efter all mat, kaffe och godis.

Jag och Emanuel gjorde ju en pumpa lyckta förut och den blev riktigt bra faktiskt =)
Sen blev det lite av det ena och lite av det andra. Lägger upp lite bilder så får ni se


Locket på pumpan av först




Ja, för er som inte vet hur pumpor ser ut innuti, ser dom ut såhär. Yuck!



Emanuel kikar ivrigt på. Lite suddig bild dock...



Såhär blev resultatet. inte så pjåkigt, har ju aldrig gjort en sån förut, hehe



Två utklädda barn... Haha. Lägg märke till Tindras glugg



Classe fick oxå va med fastän han inte var så sugen på det... Även brorsans lurviga ben kom med på bild... =S



Ewa som clown. Hähä


Brorsan som...Ja en brorsa... Haha. Fundilerar över gratängen ....



ASG! Jag fick tom med mig själv på bild =P


Haha, ja det var några bilder det. Mer än vanligt.

Det blev i alla fall en lyckad liten fest. Var bara en sak som saknades. Peter. Min Peter. Älskade Peter som snart kommer hem till mig. =)
Jag ska nog lägga mig i sängen eller något och kolla på lite Most Haunted innan han kommer hem. Idag har han ju i alla fall bilen så han tar sig hem snabbt =)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha! Värsta bilderna du hade lyckats fått till!!! Du bara MÅSTE skicka dom till mej!!!

2008-11-01 @ 23:52:51
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0