B L O S S A

Fan va gott det är med glögg! Jag blir nog aldrig trött på det. Så härligt att sätta sig i soffan med en liten kopp och bara mysa med älsklingen. Men man får absolut inte glömma russin!

Idag gjorde vi pannkaka till middag. Emanuel åt en halv. Peter färgade grädden grön. Haha. Men tydligen va det bara roligt en stund.

Jag är jätte trött ikväll faktiskt. Eller, det har jag varit hela dagen. Trött i kroppen, trött i knoppen. Vill bara sova. Men jag och älsklingen hade tänkt att se på en film. The Ruin. Nja.... Vi får väl se vad det är.

I morgon ska jag och Sophie till stan. Fika lite, snacka lite och kanske handla lite =) Ska bli skoj.

Nej, nu blir det film. Hoppas man håller sig vaken genom hela bara.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Värsta schysst å inte bjuda över bästaste grannen på glögg då! =P

2008-11-25 @ 23:00:02
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0