Bombnedslag!!

Nu har jag bestämt mig. Japp det har jag.

Idag är det storstädning som gäller! Baske mig om man inte ska få nån ordning i den här jäkla skit lägenheten! Fan hur det ser ut här. Att man ens kan bo här. Fattar inte.

Jag har i alla fall börjat med tvättstugan. Ska ner och hänga tvätten strax. Men som vanligt är det någon som har glömt tagit igen sina kläder i torkrummet. Så jäkla irriterande. Hoppas do är igentagna när jag kommer ner, annars åker dom bara ner. Kul å stå å plocka i en annans kläder då?

Sen tänkte jag få lite ordning i både kök och sovrum. Ska byta gardiner, om jag hittar igen dom jag vill ha. Damsuga, skura å allt som hör till. Får se hur långt jag hinner innan jag ska hämta Emanuel halv två. Förhoppningsvis är jag klar då. Vill göra andra saker med honom då =)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Äsch, de får du väl lära dej eftersom! Du har ju kassavana iaf!!

2008-11-12 @ 11:20:14
URL: http://muwel.blogg.se/
Postat av: hanna

Tog väl inte alls tid på mig att svara på din kommentar. Inte aaaalls. Jag är inte det minsta seg, promise.



Hej förresten. Det var inte alls igår. Inte i förrgår heller. Fast jag har svaga minnen av att jag sett dig på Ica Maxi (stämmer det va?) men att jag var på tok för gravid för att klara av att ens hälsa. :D



Är allt bra med dig? Du har ju barn!!

2008-11-12 @ 16:56:17
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0