Fest fest =)

Ikväll blire fest. I alla fall tror jag det.
Jag och Peter ska göra en liten bål med frukt i. Hihi. Sen får man väl se vad som händer. Och om det kommer något folk. Vissa blir man bara så besviken på. Och det kan jag tala om att det inte blir någon inbjudan nästa gång. Va fan. Näpp det är slut å det nu. Sist jag hade fest var det lika dant så nu är jag trött på det. Dom som kommer dom är välkommen i alla fall, och kul ska vi ha, för jag orkar inte bry mig om dom som ska förstöra. Så det så!

Nog om det. Jag ska hoppa i badet en stund innan vi ska göra Bålen. Blir en god bål tror jag. Med stjärnfrukt, melon och Kiwi i, Mumma. Lite snacks finns de oxå. Har till och med köpt dipp. Hur länge sen va inte det? =P Men är det kalas så är det. =)

Haha, egentligen skulle man gjort som när man va lite. "Har du ingen present med dig får du inte komma!" =P Men i alla fall så har jag ju fått presenter från hälften av dom som kommer... Attans....

Kommentarer
Postat av: ella

åh mums me bål=)hoppas ni får skoj=)

2008-11-21 @ 17:14:05
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Lillan

Hälsa din richard gere att jag inte är hemma så det är ingen ide att han kommer på besök.

2008-11-21 @ 21:30:38
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0