Fredag

Idag har det varit en bra dag. När jag vaknade i morse kändes det som att elefanter hade stampat på min rygg hela natten. Hehe, så pass ovan är man att jobba. Men jag tycker ändå att jag inte borde känna så himla mycket, det var ju trots allt bara tre månader sen jag jobbade. Hmpf, tror det är bäst att sätta igång med träningen på allvar efter nyår.

Idag har jag varit iväg till birsta en sväng. Jag och Erika letade julklappar, men blev i stället en ny tröja och en kjol till mig. Bilder på dom kommer senare.
Vi käkade på Donken och sen skjutsade jag henne hem. Hade lite små bråttom oxå eftersom Peter skulle jobba. Blev en mindre handling på affären här hemma i stället för en storhandling. Men jag kommer ändå inte vara hemma så mycket i helgen, inte Peter med, så lika bra att vi tar det till veckan.
Jag fick ju jobb i morgon. Och på måndag å tisdag med =) Såå himla skönt! Dock ganska långa pass både måndagen och tisdagen, men det ska väl gå bra i alla fall. Kul att få komma ut å tjäna lite pengar.
På söndag ska vi upp till pappa och Annica och gå på julskyltning. Åh, vad kul det ska bli. Dricka glögg och ha det mysigt. Synd bara att Peter jobbar då. Han jobbar hela veckan ut, och sen hela nästa vecka, tillochmed fredag. Sen är han ledig lördag och söndag.

Nu sitter Emanuel och kikar på tv. Min söta lille grabb =) Han har mulat i sig två clementiner på bara några få sekunder. Haha. Dags för sängen för honom strax. Å jag ska nog bara ligga å lata mig i soffan resten av kvällen. Om jag inte hittar nåt kul på nätet...

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gött att du får jobba lite nu=)



tack=) ja, skitskönt med digitalkamera.. köpte min på ellos.se ja, o delade upp betalningen haha så har inte ens betalat hälften än =( det suger lite. du kanske får en av tomten? :D

2008-11-28 @ 21:20:49
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja det förstår jag.. Jag går upp mellan 7-8 varje morgon o ja håller på o dör.. :(



hihi vad bra;) då kanske du får en ju :D

2008-11-29 @ 09:12:58
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0