Fredag =)

Hihi, jag upptäckte just när jag kikade ut genom fönstret att dom tog reda på den stora kartongen som sopgubbarna bara slängde ut. Flera dagar gick det innan den blev igentagen. Hmpf, inte har vi gjort nåt fel i alla fall, vi la den ju trots allt I soprummet! Nåja, jag hoppas sopgubbarna fått en utskällning. Ska bli spännande å se om dom tar den nästa gång, för nu ligger den i en tunna i alla fall.

Idag vet jag inte riktigt vad om händer. Jag ska i alla fall in till stan å se om jag hittar nån fin tröja att ha på mig i morgon. Vi ska till Peters syster på kalas då, så lite fin vill man ju vara.
Innan jag åker in till stan väntar jag på posten. Vi har fixat digitalv, men har bara fått boxen, och inga koder, så jag hoppas dom kommer idag, annars blir jag sur. Än har jag inte sett någon postbil, fastän jag sitter i fönstret som en uggla...

Nä, nu ska jag ta mig nåt att fika, å bege min inöver stan en sväng =)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja det är ju du ler

Kände igen din bror direkt, den enda man som kommit in via balkongen precis som richard gere i Pretty Woman. ler

2008-11-07 @ 17:30:56
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0