God Dag

Idag är det söndag. Fan vad tråkigt egentligen. Å inte kommer Emanuel idag heller. Han kommer i morgon. Vi har bytt dagar nu som vi ska byta honom på. Så alltså kommer han till mig på måndagar hädanefter. Längtar efter honom tok mycke nu. Hade ju egentligen velat att han skulle komma idag. Men det blir nog lite bättre att byta på måndagar. Man har ju hela helgen på sig då om man vill göra nånting.

Idag skulle nog pappa å Annica komma å hälsa på. Ska bli skoj. Annars vet jag faktiskt inte om det händer så mkt mera idag. Blir nog ännu en lugn dag. Blää, vad tråkig jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: Ewa

När jag tryckte på uppdatera så fick jag se din nya layout! Haha så enkelt.

2008-11-23 @ 16:54:11
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0