God Dag

Jaha, idag är det måndag igen då. Och jag vaknade klockan kvart över elva idag! Jösses. Jag är nog helt utpumpad efter dagen igår. Det var ingen bra dag.
Jag gjorde en äppelpaj igår som jg sitter å mumsar på nu. Vilken lunch. Den var väldigt omtyckt av älsklingen i alla fall. Han lyckades äta upp halva på bara några sekunder tror jag haha. Bra att man kan göra nånting bra i alla fall =)

I dag fick jag ett brev på posten. Från kommunen. Ett litet litet kuvär. Jaha, vad är det här nu då, tänkte jag. Å vet ni, det var från hemjänsten jag sökt jobb hos för ett par veckor sedan. "Tack för din ansökan, jobbet är redan tillsatt..."
Jahapp... Kul att dom berättade i alla fall... Hmm, vad ska man söka nu då?? Nån som har ett bra förslag? Alltså, hur ska man göra då man kommer till en gräns när man har sökt allt man kan tänka sig, å allt som finns, men man inte får nåt svar? Eller ett nej?

Nog om jobb nu, jag är redan så jäkla less på det...

Idag känner jag för att komma ut lite, tror jag ska ta å klä på mig och fara en liten sväng. Ta med Classe å få lite luft. Röra på fläsket lite. Kanske hämta älsklingen när han slutar jobba. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0