Hugaligen

Idag känns det svinkallt ute! Jag trodde jag skulle frysa häcken av mig när jag lämnade Emanuel på dagis. Brr.
Erika ringde å ville jag skulle komma ut till henne och ta en prommenad med hundarna. Egentligen hade jag sagt nej, jag har både dåligt med bensin i bilen och pengar, men jag känner faktiskt för att ta en liten sväng å få surra lite strunt en stund. Jag har ändå inget att göra hemma så. Bara att dra på sig långkallingar, hihi.

I helgen ska vi ha Sickan här igen. Hon har böjat komma ofta hit på senare tid :) Inte för att jag har nåt emot det, hon är så snäll så. =) Det är faktiskt roligt att ha henne här.

Nåväl... Långkallingar var det va??

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hur fick du till de där topblogger?? Jag hittar ingen modulgrej. =/

2008-11-13 @ 12:39:39
URL: http://muwel.blogg.se/
Postat av: Ewa

Tack! Jag lyckades! :)

2008-11-14 @ 00:16:15
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0