Måndag kväll

Åh, nu känner jag mig som en ballong. Var å hämtade Peter efter att han slutat jobba, sen bestämde vi oss för att äta kina mat, och testade en ny restaurang. Köpte Biff med bambuskott, och jag tror jag höll på att äta ihjäl mig. Rackarns vad gott. Där ska jag definitivt handla igen. =)

Ikväll blir det inte så mycket gjort. Ska vara med älsklingen å kika lite på tvn och så. Har gjort kaffe å de längtar jag riktigt mycket efter nu haha.

I morgon ska jag in med en ansökan till Ica. Jag hoppas att jag har i alla fall en liten chans att få komma in och jobba där. Jag har ju erfarenhet i alla fall. Fatta vad skönt det skulle vara. Bara att få en intervju vore ju ett framsteg. Hoppas hoppas.

Nej, kaffe var det va?

Kommentarer
Postat av: Katta

Hehe mm :D Den och paddastyle.. Me benen rakt ut.. Du ska se han nu när han lekt med syrrans valp.. Blir valp på nytt själv eller nått. Ligger på rygg och leker med leksaker.. Så har han inte hållt på sen han va typ.. 4 månader. :P

2008-11-04 @ 21:26:04
URL: http://blog.punkslyna.com
Postat av: Millia

hejsan. kikar förbi. kolla gärna in min blogg :)

2008-11-05 @ 12:45:25
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0