Men nu Du...

Nu ska ni få höra!

Jag vaknade i morse av att telefonen ringde. Tyckte jag kände igen numret men kunde inte placera det. Så när jag svarade blev jag ytterst förvånad.

Det var från Ica Maxi. Dom ville att jag skulle jobba hos dom vecka 51! Och kanske någon dag vecka 52 oxå. Och jösses vad glad jag blev. Okej, det är bara en vecka, men det är jobb! Och dom stackars kronorna behöver jag så himla mycket just nu. Jag kan jobba när som helst, bara jag slipper jobba julafton =) Kändes faktiskt jätteroligt! Lär dock bli tufft med jul ruschen, men tror nog att jag ska klara det galant. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh vad skoj :D

2008-11-21 @ 15:47:26
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0