Nu är det vinter

Och vinterkläderna har åkt fram på allvar. Jag köpte mig en ny vinterjacka idag. Svart kappa som var lite längre. Har länge velat haft en sån. Har en kort liknande, men den är så sliten så jag vet inte vad.

Var ner till förrådet och rotade fram Peters jacka och hittade på kuppen, med hjälp av en ficklampa, julgardiner! Visserligen sen stan brann, men bättre än inget.
Jag hittade oxå Classes täcke. Hihi, han är så söt i det. Han blir ju så frusen när han är ute på vintern.

Tog några bilder på honom =)


   


Katten fick vara med oxå =)


 


Så nu är vi redo för vintern och dess kyla.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Apropå vinter. Hittade en bild på dej när du va Torps lucia. :) Finns på http://www.lctorp.se/ Så får man klicka på luciakandidater å längst ner på den sidan finns "lucior genom åren". Tihi

Jag påpekade i deras gästbok att du heter Lärkfors å inte Bergkvist. :)

2008-11-25 @ 19:54:00
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0