Tandläkaren

Idag var min lillfis till tandläkaren. Gick hur bra som helst. För att vara första gången. Han tyckte det var roligt att åka i stolen som åkte neråt och han gapade så stort =) Jösses vad stor han blir min lilla pojk =) Han får nog inte bli någe större nu tycker jag.
Fick bara träffa honom en snabbis och redan saknar man honom otroligt mycket igen. Ibland går de här veckorna fruktansvärt långsamt. Man tycker att man ska hinna med lite mera när man är själv men det går inte mycket bättre för det. Några dagar kvar sen kommer Emanuel till mig i alla fall =) Älskade lilla pojken <3

Kommentarer
Postat av: Katta

hehe :P Blir mer och mer fart i lekandet me lillvalpen också nu iaf. Roligare för Ratata. :P

Det där med morgontrötthet känner jag igen.. :P Nu kliver han iofs upp 6-halv7 när han bor hos mamma.. Men då har han bråttom in igen för att sova några timmar till också.. :P

2008-11-06 @ 16:57:07
URL: http://blog.punkslyna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0