Jahaja...

Ja då var det återigen en ny vecka. En ganska spännande vecka faktskt. Det enda som inte är roligt är att inte Emanuel är hemma. Han for igår. Och det blev så fruktansvärt tyst och tomt här hemma så det var hemskt. =(

Hur som helst. Jag fyller ju år på torsdag. Och älsklingen fyller år nästa onsdag. Sen fyller min käre far 50 nästa torsdag. =) På fredag hade vi tänkt att ha en liten födelsedags fest här hemma. Så får vi väl se då om det är någon som vill komma då =)
Är det någon som vet vad man kan köpa för present till sin kära sambo? Jag har fan ingen fantasi =(

Nog om det. Idag blir det nog inte mycket gjort. Jag och älsklingen ska kanske kolla upp om vi har nåt slags jul pynt nånstans. Åh, jag vill köpa en massa nytt ju. Nya snygga gardiner och nya julstjärnor att sätta i fönstren. Har ju fan bara gammalt skit sen flera hundra år tillbaka. Jösses, att det snart är jul oxå.

Aja, nu ska jag i alla fall försöka få nånting gjort =)

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-17 @ 15:43:33
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0