Pumpa och Godis

Ja nu är det halloween igen och idag är det svinkallt ute. Brr.
Sitter med en kopp kaffe och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Peter jobbar. Han fick ett extra pass idag innan han börjar jouren klockan fem. Känns tråkigt att han inte hinner vara med oss. Jobbar hela jävla helgen. Bajs.
Men jag och Emanuel ska i alla fall på kalas hos kusin Tindra. Ungarna får klä ut sig å lite godis å allt som hör till. =)
Och jag har köpt en pumpa som jag och Emanuel ska fixa till sen. Undrar just hur det kommer gå, haha. Det ska bli skoj. Frågan är bara vart man ska sätta den nånstans. På balkongen? Den ska ju synas oxå. Hehe. Nåja, om den blir så pass bra så den är värd att synas. =)

Nåja. Nog med prat och till saken i stället =)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åååh! Jag vill oxå göra pumpa! Måste nog iväg å köpa en! Ska iaf baka negerbollar, hur icke halloween de än må vara. :)

2008-11-01 @ 11:57:00
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0