Smörgåstårta och Paket

Pust och stånk.
Idag blev det smörgåstårta då pappa och Annica kom på besök. Brorsan hjälpte mig att göra en och den blev riktigt god och fin =) Åt så mycket så jag tror inte jag behöver äta nåt på flera dagar framöver. Fast det är klart, den är för god för att motstå... =P

Jag fick ett jättefint svart halsband, ett par svarta lite tjockare tights och en jättesöt lila svart topp med silver i. Toppen var dock lite för stor så den fick Annica byta. =( Både jag och Peter fick varsin röd julblomma med röda krukor till. Gissa om jag blev glad över dom! Och dom ska få stå i mitt köksfönter. Hihi



Smörgåstårtan



Halsbandet jag fick.



Halsbandet igen



Men jag måste seriöst skaffa en digitalkamera. Har hur mycket bilder som helst på mobilen nu. Vill hellre ha en kamera att ta bilder med. Nåja, det får väl vänta tills man har råd....

Ja just det, Emanuel fick en choklad julkalender oxå! Gissa om han ska bli glad =P

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du är utmanad! Kolla min blogg! :)

2008-11-23 @ 22:46:12
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0