Bland Sängdynor och Leksaker....

Efter morgonens upptäckt i köket  fick jag och Peter nåt cp ryck i kväll och tog och bytte sovrum med Emanuel. Nu har vi rummet innanför köket, vilket betyder att vi hör honom bättre när han är uppe tidigt om morgonen. Och slipper för hoppningsvis fler olyckliga händelser i köket.
Vi har dock en del grejjer kvar att fixa. Dom flesta av Emanuels grejjer står i hörnet i vardagsrummet nu. Emanuel har fått feber så det blev inte mycket mer gjort ikväll.
Tänkte jag skulle baka lite muffins oxå efter att ha läst syrrans blogg, men jag vet inte om jag orkar ikväll. Ska se Det Okända med klockan åtta. Så vi får se vad som händer efter det.

Gud vad jag längtar efter en större säng nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0