Hej hopp!

Idag är det lördag och jag sov till klockan var halv tolv. Snacka om attj ag känner mig trött.

Intervjun igår gick väl bra. Men jäklar vad han grillade mig. Höll på i en och en halv timme med en massa konstiga fågor. Usch, jag skämdes nästan. Men jag hoppas att det kan bli något. Inte det mest glamourösa stället att jobba på, men det är ju pengar så man får väl ta det man får.

Var å bowlade i går kväll oxå. Haha, jag krossade dom andra i första omgången =P Har blivit bättre. Ändå var det ganska länge sedan jag bowlade sist. Roligt var det i alla fall =)

Idag ska vi åka och hämta en dator hos Peters föräldrar. Man får ju skämmas att man inte hälsar på dom oftare. Ska bli roligt att träffa dom igen i alla fall =)


I morgon kommer Emanuel hem oxå. Gud, vad jag längtar efter min unge nu! Det är så tomt här hemma så jag vill inte ens ha dörren till hans rum öppen. Som ett stort svart hål där. =(

Skulle behövt fixat til lite på hans rum oxå. Så tråkigt där inne nu. Gått igenom en massa leksaker han inte leker med och slänga eller gömma undan i förådet. Vill köpa någon snygg hylla och sätta upp på hans rum oxå. Känns så tomt där på något vis. Ska göra det innan han kommer hem tror jag. Älskade pojk.


Kommentarer
Postat av: J O N N A

åh, vad olik dig du var på bilden mot dom andra jag har sett :)



vad vardet för jobb förresten? : )

2008-10-11 @ 16:22:57
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: J O N N A

okeej=) hehe, ja då förstår jag ;D

oki, men det kan ju kanske till o med vara roligt ;P och det är ju pengar iaf :D

2008-10-11 @ 20:02:49
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: J O N N A

nä usch, sånt är inte roligt fan :/ håller tummarna för att du får det :D

2008-10-14 @ 12:12:33
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0