Mitt 170:e inlägg =)

God morgon.
Detta är mitt 170:e inlägg! Det är väl bra? Fast hade nog kunnat vara flera vid det här laget.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog följa med Ewa och Tindra till stan. Skulle vara nån kanelbullens dag grejs på kulturmagasinet för barnen så vi kanske åker dit med ungarna en sväng.
Annars hade jag tänkt åka till morsan. Andreas ska ha födelsedags fest ikväll, men vi kan tyärr inte vara med, så jag åker dit å hälsar på en stund innan i stället. Peter jobbar hela dagen och kvällen. Lite trist.
Hörde dock att de andra vikarierna som jobbade på ica hade fått mer extra jobb, så jag ska tamejfan ringa dit å kolla jag med! Jag är en av dom bästa så varför ska dom inte ge mig jobb med?

Emanuel sitter i badet. Han gillar att bada på morgonen =) Sötisen där. Är väl bäst man plockar upp honom snart.


Vad ska ni göra en lördag som denna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0