Nervös

Idag ska jag på en jobb interjvu och jag känner mig ganska så nervös.
Kunde inte sova nåt bra i natt heller, sängen är så hemsk att sova i nu så jag känner mig som en ostkrok när jag kliver upp. Plus att jag är så understimulerad nu av att bara gå hemma och inte göra nånting.

Ska på arbetsförmedlingen om en stund och skriva ut papper till intervjun. Sen ska jag hälsa på Erika en sväng å se hur det ser ut i nya lägenheten. Dom har precis flyttat in så det ska bli kul att se hur dom har fått till. =)
Efter intervjun tänkte jag åka ut till mamsen och hämta Sickan. Vi ska vara hundvakt till henne i helgen då mamma och R åker till Stockholm. Ska bli skoj =) Blir nog en dag med saker att göra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: J O N N A

Åh lycka till :D



räknar ner till det att pojkvännen blir villkorligt fri :P

2008-10-09 @ 10:28:45
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0