Söndagens händelse....

Dagens händelse var idag att byta däck på min bil. Det gick ju hyfsat bra måste jag säga. Så nu vågar man ju köra på morgonen i alla fall =) Lite hjälp hade vi ju oxå =)

Fröken Rosa och Farbror Blå, haha=)


Nu är Emanuel hos pappa och det känns så tomt utan honom igen. Att en hel vecka ska gå så himla fort!
Har tvättstuga ikväll, men har inte så mycket att tvätta. Så jag vet inte riktigt  vad jag ska hitta på mera ikväll. Tänkte ta en promenad med Classe men vågar nog inte gå så långt med honom eftersom han blev lite halt på ena benet efter igår när vi var på Tarzanstigen med barnen. Han sprang så han lyckades riva upp två sår på magen och sen blev han halt när han kom hem. Tokiga hund.



Bäst man tar och beger sig ner till tvättstugan igen nu. Blä....


Kommentarer
Postat av: ella

söta bilder=)=)ha en bra dag

2008-10-20 @ 13:44:58
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Kumico

Najje! Oneesaan!! Var försiktig med min bäbisvovve! :O Tänk på att han är liten och tjock!

2008-10-20 @ 18:21:57
URL: http://kumico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0