Fredag =P

Ja jag får väl skriva som alla "storbloggare" gör. Ursäkta för dålig uppdatering! =D

Idag ska jag äntligen på den där intervjun som har blivit uppskjuten så länge! Vet inte om jag kan kalla det intervju, men jag ska i alla fall träffa arbetsgivaren och han lär väl ställa en del frågor å så. Får väl se hur det går. Känns lite nervöst. Egentligen vill jag inte jobba där, men vi måste ju ha pengarna. En jäkla kyrkråtta är vad man är.

Längtar i alla fall oroligt mycket tills i morgon, för då åker eländet vi har till säng ut, och in kommer en ny =P Jösses vad skönt det ska bli. Min rygg pallar nog inte mer än en natt till på den där dynan. Jag och Peter bestämde att vi skulle köpa en sängstomme med på samma gång, så äntligen kan vi kanske få lite ordning i vårt sovrum=)

Idag efter intervjun tänkte jag åka hem och börja städa ihop lite. Ser ut som ett bombnedslag här sen vi började byta rum till Emanuel igen. Haha. Fick skäll av Tindra igår, så lika bra att göra det snyggt tills nästa gång hon kommer =P

Nej, nu ska jag göra mig i ordning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0