Bland hårfärg och spyor

Jaha, nu sitter man här med en sjuk unge igen. Tycker inte han är annat än sjuk min lilla grabb.

Igår var det en underbar förmiddag och eftermiddag. Jag och Emanuel drog in till stan och träffade Erika. Vi köpte med oss lite kaffe och satte oss ute i parken i stan och surrade massa skit, medan Manne lekte på dom nya klätterställningarna dom har där, som jag tycker ser farliga ut.

Sen träffade vi Sophie, for till birsta och köpte hårfärg. Efter det stack vi hem till henne och tog en kopp kaffe. Men inte fick jag sitta länge, för då bestämde sig Classe för att både kräkas och bajsa. Som tur var han jag öppna balkongdörren så han hann ut. Syrran bor ju på nedre plan. Happ, bara att torka hundkräka då. Inte nog med det, både jag och syrran skulle ju färga håret, och jag hade precis sköljt ur mitt hår när nästa började spy. Stackars mina pojkar.
Blev bara till att pallra sig till bilen och hämta ett par rena byxor till Emanuel. Som tur var kräktes han inte mer under bilfärden hem.

Nu ligger vi här i sängen och myser. Alla utom Peter, som stack iväg till jobbet kring sex i morse. Blir nog en lugn dag idag, tänkte jag skulle börja städa lite. Kan hända att vår flytt blir av tidigare, så lika bra att sätta fart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0