Bloggtorka

Jag har inte skrivit i bloggen på en vecka ungefär, men jag har inte haft något speciellt att skriva om heller, jag har mest jobbat.

Nu är Emanuel hemma hos mig igen, och det känns verkligen dunderskönt.
Påsken har varit rätt okej. Lite tråkigt att inte Manne har varit hemma hos mig, men men. Det är sånt man får ta, även fast att hjärtat håller på å brista.

Nu är jag i alla fall ledig tills nästa lördag, så det känns faktiskt skönt. Och det känns verkligen som att våren är på väg på allvar nu. Så himla skönt. Jag har god lust att åka in till stan i morgon och sätta mig ute och dricka kaffe och mysa.

Just ja, jag har påbörjat utrensning nu av garderoberna. Vår säng är just nu bara ett klädberg. Är ju en del som jag ska slänga. Ska bli riktigt skoj att gå igenom Emanuels rum. Jag menar, han har ju inte lite saker direkt... Hehe.

Ikväll blir det nog bara lugnt. Tänkte kolla lite på Top Model när jag hittat sägen igen under all bråte. =) Sen får vi väl se.

Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0