God morgon

Idag har jag sovit länge. Vaknade klockan elva. Känner mig hur trött som helst. Och igår gjorde jag inte mycket. Var på en prommis med Classe, annars blev det inte många knop. Vet inte varför jag är så trött...

Idag är det job igen. Börjar dock inte förns klockan fyra. Jobbar kvällspasset ikväll, och det passar mig utmärkt. Lite segt med dom lååånga passen, där man jobbar typ åtta timmar. Har ju tagit på mig två sånna förra veckan så. =)

Längtar efter Emanuel. Han kommer inte förns på söndag. Det är så tomt här hemma. Vad skönt det ska bli att få flytta så han får bättre plats med sina grejjer. Visserligen kommer hälften av hans grejjer att bli bortkastade, då han har så mkt som är trasigt eller inte använder.
Gruvar mig för att börja gå igenom all bråte här. Huga... Det är mkt som åker bort nu. =) Bättre plats för nya saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0