God morning

Igår var ingen bra dag. I alla fall inte eftermiddagen och kvällen. Jag fick en sån dundrande huvudvärk, nästan migränliknande. Och vad jag än gjorde blev det inte bättre. Fy.

Men idag mår jag lite bättre i alla fall och jag och älsklingen hade tänkt att påbörja packningen inför flytten. Oj oj, när jag tänker efter är det en hel del som ska packas. Och då menar jag en hel del!

I morse var dom hit och bytte handfat. Äntligen. Fan vad less jag har varit på vårt gamla med ett stort fett hål i. Men nu sitter det ett nytt och fräscht där så det känns bra. Typiskt då när vi ska flytta snart. Haha, men å andra sidan så spelar det ju ingen roll. Jag är ju glad att vi får flytta härifrån. Och in i en större lägenhet med mer plats.

Nej nu känner jag att kaffetarmen börjar dansa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0