Nu är det dags!

Har fått nyckeln idag till vår nya lägenhet. Känns hur underbart som helst. Vi har varit där tre gånger nu med karonger och sopsäckar med kläder och dyligt. Puh, det tar verkligen på krafterna måste jag säga. Jag är helt slut nu, av bara det där. Undrar just hur man kommer att må efter i morgon jag... Det är ju typ allting kvar här känns det som.

Men i morgon ska vi i alla fall försöka dra iväg med det mesta möjliga. Alla tunga grejjer och allt sånt. Sängen kommer nog bli värst, eftersom vi måste skruva isär hela skiten, ta upp två tunga dynor och hela ramen. Sen skruva upp hela skiten igen. Fy fan, det ser jag verkligen inte fram emot. Men det är ju ett måste, vi ska sova där i morgon natt. Det däremot ser jag fram emot.

Emanuel är äntligen hemma också. I morse fick vi fara in på vårdcentralen för han har fått utslag på hela benen. Förmodligen av medicinen han fick mot öroninflammationen. Lillgubben. Men det var inte så mycket att göra åt det, han har ju ätit klar kuren så det är bara att hoppas på att utslagen försvinner.

Nåväl. Jag tänkte bara slappa nu, lär väl somna här i sängen snart skulle jag tro. Trött som tusan. Ska upp tidigt i morgon, Emanuel ska på dagis, och jag ska hämta brorsan efter det, så vi kan få lite bärhjälp.

Hoppas vi överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0