Nytt Läge!

Nu är det äntligen klart!
I morse fick jag det efterlängtade samtalet. Hade dock inte trott att det skulle gå så snabbt men, här går det visst undan.

Jag och älsklingen var och tittade på en större trea här i samma område som vi bor i nu. Den lägenheten vi tittade på är lite fräschare än den vi har nu. Hela huset är det förresten. Både jag och älsklingen kände att vi ville ha lägenheten, och Emanuel verkade gilla den han med. Så igår var vi in till hyresvärden och skrev en intresseanmälan om att få byta lägenhet. Redan i morse ringde dom och sa att dom beviljade det, och att vi ska in dit så vi får skriva kontrakt och så vidare.

Vi ska flytta!!



Redan första maj får vi börja flytta in, och det är alltså bara 29 dagar kvar till dess! Jag och älsklingen har redan börjat planera hur vi vill ha det och vad vi ska fixa för grejjer. Det känns verkligen superbra just nu!

Det här har jag väntat på så länge!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Åh vad härligt :D Grattis!:)

2009-04-03 @ 09:46:55
URL: http://thisney.se/
Postat av: Mia

Å va roligt!!!

Det gick verkligen undan må jag säga. Men lika bra det. :-D Det värsta som finns är ju att gå och vänta.

Vi fick vänta nästna 6mån på att flytta in i huset vi. :-(

2009-04-04 @ 09:50:53
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0