Snart Flytt

Tiden går fortare än vad man tror.

I morse ringde tjejen som bor i lägenheten vi ska flytta till. Hon sa att hon skulle börja flytta i helgen, så vi kanske får börja flytta in redan till veckan. Jösses. Och jag har inte åstakommit nånting här hemma vad gäller packning och rensning av gamalt skit. Det enda jag lyckats med är halva min garderob.
Hoppas att besiktningen av lägenheten går fort så vi kan få flytta snart. Känns ändå skönt med lite mer tid på oss än om vi bara ska flytta på två dagar. Det känns riktigt bra med tjejen som bor där nu oxå, hon ska bara flytta en trapp upp. Väldigt trevlig måste jag säga. Kul att man kan prata via henne i stället för att hålla på å ringa hyresvärden för att få reda på läget.
Bara hoppas att det går som man vill nu då. Jag jobbar ju rätt mycket till veckan.

Nåja, jag ska diska lite å så nu, innan Erika kommer hit på besök. Ser förjävligt ut här nu. Well well, down to it!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Ja precis =/ Ändå så måste man se det ibland, hehe..=)



Oj, flytta till veckan? Det är ju verkligen snart :D

2009-04-18 @ 11:49:58
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0