Efter en härlig prommenad

Jahapp, idag är det måndag igen och strålande väder ute. Jag och Classe har nyss varit ute på en härlig prommenad. Så skönt att man äntligen kan prommenera utan snö och halka.  

Ska strax iväg på jobbet, så jag sitter å käkar lite lunch nu. Blev trött efter prommenaden, haha. Classe med, för han sover ute vid ytterdörren. =)

Emanuel är hos pappa nu. Han åkte ju på en öroninflammation, stackarn. Så i lördags fick vi åka in till vårdcentralen och kolla upp. Han var sjuk nästan hela veckan, min pojke och nu saknar jag honom så det gör ont. Jag gillar inte att släppa iväg honom då han är sjuk. Men men, jag måste ju jobba oxå.
Denna månad kommer bli ganska tuff. Räkningar hit och räkningar dit. Men vi har ju en högre hyra nu oxå. Fast det är det nog värt. Hoppas jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0