Vi lever!

Och internet till och med funkar!! Hur bra känns inte det här då?

Jag kan säga att jag har sovit som en gudinna inatt. Vilken otroligt lugn det är här. Jag och Peter skruvade ihop våran säng sent i går kväll, och givetvis hade vi inga lampor, så jag fick sticka till gamla lägenheten å hämta.

Nu är väl nästan allting på plats här i nya lägenheten, förutom nå smådelar å städningen kvar där borta. Allt står som huller om buller i vårat vardagsrum. Jösses.
Men idag ska Emanuel på dagis, vi ska strax gå. Toppen att det bara är nedanför vårt hus i princip =)
Sen tänkte jag nog ta och försööka få upp hyllorna, torka ur dom och ställa dom där dom ska stå. Sen ska jag nog iväg och handla en sväng. Vi har ju typ ingenting här. Nu har vi ju en stooor kyl och en stooor frys att fylla =P

Dags att traska ner till dagis med Emanuel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0