God morgon

Idag är jag uppe tidigt. Peter for iväg till jobbet för ungefär en timme sen och jag har varit ner i tvättstugan och satt igång å tvättat första maskinen. Måste nog snart ner dit igen. Det är ju bara en maskin somn funkar, den andra har varit trasig hur länge som helst nu. När jag kom dit ner såg jag att det stog att dom hade beställt en ny maskin. Toppen. Men det tar väl säkert nån vecka till å få den. Sega Din Bostad.

När jag tänker på det har vi inte fått något nytt lås än heller. Går ju fan knappt att vrida om nyckeln. Sen är det ju våran hatthylla som är trasig. Som sagt, få fingrarna ur, Din Bostad.

Har ännu inte hört nåt av läkaren så jag ska nog ringa dit och kolla om dom har fått mina provsvar. Börjar bli less på att man alltid ska jaga dom själv. Fan vad jag hatar vården idag. Vill man ha nåt gjort måste man göra det själv.

Nej nu väntar tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0