24/8

Nu har jag semester och det känns faktiskt ohyggligt skönt.
Emanuel har åkt till pappa och det blir alltid lika tomt. Dock kändes det som att lugnet behövdes här nu. Det har varit fullt upp hela veckan.

Det är bara tre ynka dagar kvar tills vi åker till Göteborg och jösses vad jag längtar. Det ska bli så jäkla roligt!! Jag kommer inte kunna sova något innan vi ska fara. =)

I morgon ska jag å syrran ut på stan i alla fall. Ska försöka hitta mig nån fin hårfärg å fixa håret innan vi far. Kanske jag lyckas hitta mig ett par tights oxå. Alla mina har gått sönder.
 Det blir chokladcigg, kaffe och fett mys med syster i mogon. Wonderbar! Känns vekligen behövligt efter den här sommaren på något vis.

Nåja, nu ner till tvätten igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0