Mysig Måndag

Nu är äntligen Emanuel hemma!

Vi har ätit oss en riktig brak middag, tagliatelle med köttfärssås och vitlöksbröd. Alla tre åt så det stog ut genom öroren på oss, haha. Så himla mysigt. Nu har Emanuel och Peter däckat ihop på soffan och pustar på maten. =) Så mysigt med hela min lilla familj hemma.

Själv tänkte jag dyka ner i soffan med en tidning. Sen köpte jag mig en Marabou Daim som jag tänkte knapra lite på när Emanuel lagt sig. Så det blir nog bara slappt resten av denna kväll.

I morgon blir det jobb igen.
Ska prata med chefen oxå. Det här går ju inte, jag är så less på att jobba extra bara. Så får väl se om dom har nåt possitivt till mig.


Nej, nu till soffan jag med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0