Uppdatering

Ja det är vä dags att uppdatera lite här nu då =)

Jag har äntligen kommit hem från Spanien och sovit ut lite. Igår blev bara en lugn dag. Kom hem vid halv sex i går morse. Classe skällde ut mig när jag kom in genom dörren. Han kände inte igen mig först. Men sen så höll han på att ha ihjäl mig av lycka. =) Lilla Classe hade saknat sin mamma. Hihi.

Dom här två veckorna har varit härliga. Jag har varvat solning och avslappning med lite shopping i olika städer, jag har ridit i bergen och varit ute bland maskerade folk.
Det har verkligen varit underbart.




Vårt hus vi hyrde




På en kulle =) (Det blåste ganska mycket)




Havet vid Almuñecar





Var in i en butik där dom hade alla möjliga underbara kläningar av alla de slag. Här med en favorit.





Här har vi precis ridit. Och ja, i spanien rider man inte med hjälm....





Sötaste vita åsnan =)


Okej, det var i alla fall lite bilder. Ska lägga upp lite flera sen. =)




Kommentarer
Postat av: Jonna

Gud så himla fint det är där då.. :) Lyckost, som har varit där ;P

2009-02-24 @ 10:58:54
URL: http://thisney.se/
Postat av: Mia

Vilken söt åsna!!!



Förstår att du längtat ihjäl dig efter din lilla buse. Jag hade nog gått under. haha...

2009-02-24 @ 11:10:06
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0