Vet hut!

Jösses vad jag retar upp mig på vissa människor. Man tror visst man kan undvika dom, men inte ens på Dagis gör man det. Jag blir riktigt förbannad ju mer jag tänker på det. Inte undra på att ungar växer upp till mobbare och allt vad det är! Grrr....

Nej nu måste jag tänka på annat. Innan jag börjar hetsa upp mig alldeles. Men man blir lite less på hur man blir behandlad ibland. Det är bara den sortens människor som gör mig så arg.

Bäst att koncentrera sig på dagens händelser istället. Idag ska jag prata med chefen, så jag måste nog ta och skriva upp vad det är jag vill ha sagt. På ett sätt käns det väldigt spännande att få höa vad dom säger, men å andra sidan känns det lite skrämmande med. Men ja, vi får väl se. Håll tummarna för mig =)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du är utmanad! Kolla min blogg!

2009-02-04 @ 23:25:27
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0