2009

Då va det nytt år och nya möjligheter=)

Ja i alla fall kan man ju hoppas på det. Hittills har början på det nya året varit bra. Har inte gjort så fasligt mycket. Vi var hos brorsan och Ewa igår och käka middag. Satt i soffan å myste på ordentligt hela kvällen. Sen va det bara att öppna bubblet å ut på balkongen för att titta på fyrverkerierna.
Bilder från igår kommer snart.

Annars händer inte mycket idag. Jag ska hämta Peter från jobbet ikväll. Längtar efter min älksling =)
Längtar efter Manne med. Otroligt mycket. Trodde han skulle komma till mig idag men så blev det tydligen inte... Hmpf!

Nåja. Som sagt så kommer jag lägga upp bilderna från igår här senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0