En till dag...

...har gått och jag har jobbat  typ hela. Lite trist att jobba på en lördag, men vafan. Det blir ju pengar  alla fall.

Resten av kvällen tänker jag tillbringa med älsklingen. Usch, jag hade en sån otäck dröm i natt så jag vill inte vara ifrån honom. hihi. =)

Snart kommer Emanuel hit. Jag längtar oerhört mycket efter honom oxå. På måndag kommer Peter hämta honom från dagis, för då jobbar jag till sex.

Nä, jag har inte så mkt att skriva om just nu faktiskt.... dyker nog ner i soffan istället

Kommentarer
Postat av: Mia

Här har hela familjen influensan. Så för mig blev det inget jobb alls i helgen. SUGER!!! :-(

2009-01-17 @ 22:36:33
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0