Grattis Mamma!

Min kära mor fyller år idag, och trots min förkylning var jag dit och hälsade på en sväng idag. Var gott med lite kaffe. Blev ingen tårta, men syrran svepte ihop en tok god kladdkaka =)

Ikväll är det hockey igen. Timrå möter Modo och jag hoppas verkligen dom vinner ikväll, Timrå. Det måste dom!
Brorsan och Ewa skulle komma över, så blir ju skönt med lite sällskap. Peter kommer nog inte hem förrns efter tio =(

Måste passa på att säga Grattis till Elin oxå, som fick en liten tjej den 27:e!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Har hon fått nu?

du får hälsa stort grattis från oss!!!!

Det är väl den Elin jag tror att det är? :-P

2009-01-29 @ 21:20:20
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0