Hejhopp

Idag har vi haft en bra dag, jag och Emanuel.
Kikade in till Elin och Tindra en sväng. Emanuel fick vara kvar där och leka med Tindra medans jag drog in til stan och bytte en klocka som jag fick av Peter i julklapp.
Ungarna var ute å lekte lite i snön, åkte stjärtlapp och pulka.

Sen så blev det lite middag här hemma och hockey. Timrå tog bara en poäng. Men bättre än ingen.
Dom ringde mig från jobbet oxå å ville att jag skulle jobba i morgon. Fint det, men jag måste in till arbetsförmedlingen först oxå. Blää... Jäkla papper hit och dit
Jobbar hela helgen nu, sen vet jag inte riktigt hur det blir. Tråkigt att bli arbetslös igen.

Men men, jag har i alla fall spanien resan att se fram emot =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0