Jag har en sjuk grabb

Idag är Emanuel dålig. Han är förkyld, hostar och har sig. Tog tempen i morse och då hade han 38 graders feber. Inte så mycket kanske, men i alla fall. Så idag blir det till att vara hemma.

Det värsta är att han inte kan sitta still. Han springer fram och tilbaka som en skottspole och jag försöker få honom att lägga sig en stund, men icke.
Nåja, jag tänkte passa på att utnyttja dagen så bra jag kan, genom att stor röjja här hemma. Ska sortera i köket, rensa i garderoberna, fixa på Emanuels rum och få till det lite fräschare här hemma helt enkelt. Städa ut julen oxå som vi inte hunnit än. Å så har jag tvättstuga med. Puh.

Först och främst ska jag in på Apoteket och köpa Alvedon till min lilla sjukling. Så det är ju tur att Mobbi bor så pass nära att han kan komma över och vara med Manne en stund =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas bara det inte är influensan han åkt på.

Leo har legat, totalt utslagen, i en vecka. det är inte förrän idag han har vart upp en sväng på benen. :-(

2009-01-22 @ 21:13:43
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0