Jävla Grisar!

Fan vad förbannad jag blir!

Var på väg till jobbet i morse, brorsan kom och hämtade Classe och vi gick tillsammans till min bil. Men det första jag får se när jag kommer fram är att tankluckan till min bil är öppnad. Hmm....

Jaha, sen är ju själva tanklocket borta. Fans jävla skit. Vad har inte hänt då rå? Nån har försökt slangat bensin ur min bil!! Och slängt iväg tanklocket, som jag turligt nog hittade en bit bort.

Fick jag tag på den jäveln som försökt göra det skulle jag klyva skallen på han.

Som tur är hade jag inte mkt bensin i bilen, så förmodligen blev det og inte många dropar som försvann. Men i alla fall.

Jaja, ni förstår nog att jag är arg....


Kommentarer
Postat av: Emilia

Snygg bloggdesign du har = )

2009-01-19 @ 22:06:08
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: thisney

jävla idioter det finns!



fattiga jävlar!!

2009-01-19 @ 22:30:41
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0