Nu känner jag mig duktig!

Igår var jag iväg och tränade lite med syrran. Vi var upp till den lilla lokalen dom har där dom bor. Finns inte så mkt redskap att träna med där, men det brukar funka i alla fall. =)  Fan vad kass kondition man är i just nu.

Idag har jag och brorsan varit ute på en prommenad med Classe. Så nu känner jag mig duktig faktiskt. =) Så i morgon ska jag försöka träna lite igen. Ev ute hos morsan eller så blir det något annat. Liiite bättre form måste man ju få innan resan. Jo det är bara ca tre veckor kvar, men i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Mia

Therese, på kolonial, ringde mig just. Så jag ska få jobba på golvet nästa fredag. Och så ska jag jobba i kassan nu i helgen också. Det är faktiskt skönt att variera sig lite.



Tur man inte missade så mycket av kursen då. :-)

Hade ju kunnat gå imorgon, men nu har Leo blitt sjuk, så det går inte i vilket fall. *suck



Du är inte ensam om att ha taskig fysik nu. hahaha... jag känner mig som en riktig soffpotatis. :-P

2009-01-14 @ 15:01:56
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0