Söndag

Och en riktigt tråk dag väder mässigt. Peter har åkt på jobbet och jag och Emanuel sitter här som två fikusar. Vet inte riktigt vad vi ska göra för nåt idag. Känner mig så otroligt trött.

Igår var olyckan framme. Emanuel lekte med Tindra och det gick lite för fort, så han slog bakhuvudet i elementet bakom soffan så det blev ett jack. Blödde lite grann, och svällde upp som tusan under kvällen. Trodde nästan han skulle åka på nån hjärnskakning. Men han åt lördagsgodis och somnade på soffan. Sen idag har det varit full rulle igen så jag tror vi slapp det. Tack och lov.

Funderade på om jag skulle fortsätta stor röja här hemma, men vet inte om jag orkar. Bläh.Städa på en söndag...

Vad gör alla andra en dag som denna??

Kommentarer
Postat av: Mia

Sitter och ugglar framför datorn medan sjuklingarna sover.

J-a flunsa och aldrig gå över!!!

Har också lite funderingar på städ, men dammråttorna ligger nog kvar ett tag till.

2009-01-25 @ 13:10:14
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jag å Tindra va ut i busvädret å busa med Gibson tills han vart för uppspelt å skulle rycka tag i hennes mössa å råkade nafsa hon i örat. Men de gick bra som tur va! Har ni bara varit hemma idag elle?

2009-01-25 @ 23:15:48
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0