Tessan goes Shopping!

Idaghar jag vait ute och shoppat en sväng!
Egentligen hade jag ingen ork, men jag vet inte om jag kommer hinna med så mycket mer heller nu innan resan. Snart dags att fara, och Emanuel kommer på måndag, så blir lite knepigt med planeringen. Jobbar ju lite nästa vecka med så.

Anyway, detta var det jag shoppade idag:




En snygg handväska






Topp Från Cubus och Leggings från Gina Tricot






Toppar från Gina Tricot



Känns bra med lite nytt fräscht. Så nu ska jag gå igenom min garderob och se om jag hittar nåt mer jag kan ta med till Spanien

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skulle verkligen behöva en ny garderob.

Men men... Man blir ännu mer sugen ju när man ser att andra shoppat en massa! :-D

2009-01-31 @ 13:13:12
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0