4:e Juni

Hemma nu efter jobbet idag, och känner mig ganska så trött i kroppen. Men tiden har gått väldigt fort idag måste jag säga. Vaknade i morse av att dom höll på å klippa gräset utanför, så inte fick jag sova ut idag heller. Eller jo, det fick jag väl faktiskt, jag sov ju till tio.

Var över en sväng till Elin och drack lite kaffe å surra massa skit. Kom fram till att jag baske mig ska låna hennes symaskin något å sy till lite grejjer här hemma. Jag är så sugen på att fixa å dona till det nu när vi äntligen har fått tapetserat och målat =)
Har god lust att åka ut å kika i morgon å se om jag hittar nåt skoj hit hem. Men men, det blir i morgon det, nu ska jag ta och slappa, lär väl somna som en klubbad ikväll med

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0