God morgon?

Vaknade denna morgon av att målaren ringde. Han är här nu och har precis börjat med hallen. Det ilar i mina öron, jag har ju fan knappt vaknat än:S Ett väldans skrammel.
Men jag hoppas att det blir bra tillslut i alla fall. Vi ska få ljus grått till hallen och det tror jag blir bra.





Idag står inget speciellt på schemat, förutom att jag och Classe ska ut på en prommenad tillsammans med min jobbarkompis och hennes staffe. Ska bli otroligt kul tycker jag. Roligt att Classe ska få träffa en lika dan hund som han själv :) Superkul. Har länge velat det, så det här var ju faktiskt väldigt roligt att hon oxå hade en staffe. =)


Här var han inte stor inte. Min lilla kanonkula. Redan då hade han den där blicken.

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

svar; Tack:D

Ja absolut :D Här väljer du färg ->
http://www.mera.se/PMS.html Sen får du gärna skriva igen hur det var du vile ha, för jag har glömt bort :/

2009-06-03 @ 14:14:22
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0