Längesen

Det var länge sedan jag skrev nu. Har ju lite bloggtorka emellanåt.

Sista dagarna har varit ganska bra. Dock fick jag otroligt ont i magen i söndags. Det sitter i fortfarande, det kommer och går. Dock har jag inte lika ont som i söndags och måndags. Jag åkte till och med till läkaren. Där är dom ju som vanligt....

Jag och Peter har i alla fall börjat titta på en ny bil. Min gamla Bettan går nog inte så mycket längre. Idag höll vi på att få soppa torsk oxå, haha. Litar inte på bensinmätaren alls. Speciellt inte efter idag. Jäkla tur att vi lyckades ta oss till macken i alla fall. Haha.
Vi har tittat runt lite på vad det är vi vill ha, och idag hittade vi faktiskt med hjälp av Peters pappa, en jättefin bil, som jag tror vi nog är sugen på båda två. Så det är bara att hålla tummarna.

Och så har vi faktiskt bytt tv idag oxå. Vi har äntligen köpt en platt tv! Stor är den oxå. Till skillnad mot den gamla som väger nästan 90 kilo! Hittills känns det jättebra, och roligt att vi har börjat byta upp oss lite. Classe kommer inte längre sitta i sätet så han flyger omkring ifall man skulle bromsa, utan han får en egen plats i den nya bilen, om det nu går som det ska. =)

I morgon ska jag jobba oxå. Och så kommer jag jobba sex dagar i rad. Känns lite tufft. Men det går nog bra hoppas jag. Det blir ju pengar.
Emanuel ska vara med Peter, som har semester nu. Skönt det, så man slipper fara å lämna honom överallt.

Nu blir det film mys med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0