Mys dag

Ikväll har jag haft det riktigt bra. Eller ja, hela dagen faktiskt. Målaren var ju här så jag gick ut och satte mig på balkongen och myste en stund. Det var ju dock ganska så kallt så jag satt inte ute där speciellt länge.

Sen drog jag iväg in till stan. Jag och älsklingen bestämde att vi skulle käka något tillsammans på stan innan jag skulle iväg och prommenera med P och hennes vovve. Vi hamnade på en kina restaurang och sen tog vi en kaffe på kiosken.
For iväg till P och vi fikade en stund uppe hos henne innan vi gick ut med hundarna. Det var riktigt roligt att se att Ozzy såg precis lika dan ut som Classe. Fast Classe är en tjockis, haha. Samma färg och samma sätt hade dom. Och det var riktigt roligt att umgås den där stunden. Blev ju inte så lång prommenad, men i alla fall.
Hoppas vi kan träffas och umgås lite mer här framöver. Riktigt skoj som sagt. Roligt med någon som har hund oxå, för Classes del. Han är ju ändå med överallt.

Nu ska jag nog bara mysa lite här i sängen. Känner mig ganska trött. Jag hoppas på en morgon i morgon utan att behöva bli väckt av något. I morse vaknade jag ju av att målaren ringde å skulle veta vilken färg vi skulle ha i hallen. Fattade ju knappt halvsju och såg typ ingenting på den där färgkartan vi hade fått låna, haha. Har varit något varje morgon så i morrn ska jag baske mig sova ut =)

God natt


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

svar; okej:)

hm.. njae, min fantasi är inte den starkaste just nu, men jaa.. enkelt, ska väl vara enkelt hihi :)

2009-06-04 @ 11:17:33
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

svar; ja, precis som här då =/ hm.. men nått ska vi väl kunna komma fram till .)

2009-06-04 @ 12:26:03
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0