Sol sol

Det är strålande väder ute även idag och jag jobbar sjätte dagen på rad nu. I morgon är jag dock ledig. Bra med pengar, men känns lite jobbigt då alla andra är på stranden och så. Tror jag kommer bo på jobbet den här sommaren. Får väl passa på att sola och bada då man är ledig, fast då brukar man ju ha så mycket annat att uträtta med så.

Emanuel for till pappa igår och det är som vanligt alldeles tomt och tyst här. Saknar honom så det gör ont. Men tiden går ju ganska så snabbt så han är ju snart här igen. Måste vara lite positiv.

Idag ska Peter in på banken och se hur det går med vårat lån. Fan jag vill ha våran nya bil nu jag. Gamla Bettan går ju knappt framåt längre. Min fina gamla skruttbil. Min första bil med för den delen. =)

Nåväl. Det är väl snart dags att ta och göra sig vacker (Vackrare) inför jobbet.


Kommentarer
Postat av: josefine

va fin blogg du har! :)

2009-07-17 @ 19:37:18
URL: http://jossssann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0